Ahad, 11 Mac 2012

BABAK DUA

Assalamualaikum WBT.


Melepasi gerbang Mac membuatkan saya sedar dan tersentak. Blog ni dah setahun ditubuhkan. Hahahaha... sekejap je rasanya. Rasa seperi baru dua tiga hari lepas blog ni dinyawakan oleh jari-jari ni. 


Hampir 365 hari cuma 50 lebih je postnya? Hahahaha... okey. Yang ni saya akui. Saya bukan seorang yang rajin mengemas kini blog. Antara faktornya ialah saya bukan spesies yang tercangak lebih 12 jam di hadapan skrin komputer dan saya selalunya cuma akan menaip entri bila ada mood yang mencurah-curah. Kualiti bukan kuantiti. Mungkin istilah ini sesuai untuk saya gambarkan  perangai saya.


Maaf banyak-banyak kalau cara saya ini tak selandasan dengan pemikiran anda. Maaf banyak-banyak kalau idea-idea saya sebelum ni tak sehaluan dengan idealogi anda. Maaf banyak-banyak kalau bahasa saya selama ini tidak sejiwa dengan emosi anda. Insya-Allah. Blog ni akan saya perbaiki dari masa ke masa. Kita kan sebagai manusia belajar tiap-tiap hari? 


Jika saya mampu untuk memilih mimpi, saya mahu bermimpi agar saya akan terus menconteng di ruang ini. Setahun tempohnya ruang ini dijadikan sebagai tempat untuk saya berkongsi pelbagai cerita dunia dari lensa saya sendiri. Itu bukan suatu perkara yang dikategorikan sabagai 'main-main.' Ya, seperti yang saya katakan. Saya sememangnya mahu blog ini untuk terus bernyawa pada masa-masa akan datang.





 INSPIRASI APRESIASI ASPIRASI 

Inspirasi saya adalah dunia.
Apresiasi saya kepada pelakon-pelakon di bumi ini.
Aspirasi saya untuk mata-mata anda yang sudi singgah di ruang ini.

TERIMA KASIH

Tiada ulasan: